Dražgoška gora
:: Pokrajina ::
Gorenjska - Škofjeloško hribovje
:: Izhodišče ::
Selca (vas vSelški dolini malo pred Železniki)
:: Višina izhodišča ::
:: Kratek opis ::
Po obronkih Jelovice in Ratitovca
:: Opis poti ::
Selca - proti Železnikom - desno gor proti Kališu - Kališe - pos Slemenom - Dražgoše - mimo Bičkove skale - pod Homom - mimo planine Kališnik - pod Jelen vrhom - Vratni rob - mimo lovske koče do stika s cesto Bohinjska Bistrica-Železniki pri Mrzli dolini - odcep desno proti močvirju Ledine - desno gor proti Ratitovcu - do izravnave pod Kosmatim vrhom in spust do Prtovča - spust v Podlonk - pod hribom Lonk do kmetije Tolar - skozi naselje Češnjica do Železnikov - po glavni cesti do izhodišča
:: Opis ture ::
Večino te ture sem že prevozil v okviru drugih tur, vendar vedno v nasprotni smeri. Zato se je nekako spodobilo, da turo odpeljem tudi tako, kot je v originalu v Strmih kolesnicah.
Za začetek sem si dovolil manjšo spremembo, ki namesto po glavni cesti v Dražgoše pripelje po ovinku skozi vas Kališe. Namesto vročega vzpona po asfaltnih serpentinah te tu čaka prijeten vzpon po gozdu. V Dražgošah pa gre zares. Že prvi klanci proti Bičkovi skali kažejo, da bo vzpon treba pošteno prigarati. In res, strmega vzpona kar noče biti konec in šele pod hribom Hom se klanci končno upehajo. Nadaljevanje je večinoma vzpon po dobri cesti, ki pa se precej vleče. Pri Vratnem robu dosežeš najvišjo točko Dražgoške gore in sledi dolg spust prek strmih južnih pobočij gore z nekaj lepimi pogledi na Ratitovec. Malo naprej od lovske koče prečkaš cesto, ki poteka po meji med pogorjema Jelovice in Ratitovca. Tu Jelovico zapustiš in se začneš vzpenjati proti močvirju Ledine. Doslej rahel vzpon se tu ustrmi in ne pojenja vse do izravnave pod Kosmatim vrhom. Tu je vzpona konec in začne se dolg spust po cesti vse do Prtovča. Tu prideš na asfalt, ki te v stmem spustu pripelje do odcepa za Podlonk. Kratek klanec te pripelje do vasi. Na prvem razcepu greš levo gor, na naslednjem pa desno navzdol. Na sedlu po Lonkom takoj za kmetijo zaviješ desno na kolovoz, ki pod južnim pobočjem Lonka v strmem spustu pripelje do kmetije Tolar. Tu se zopet začne asfaltna cesta, ki v položnem spustu pripelje do Železnikov. Do izhodišča te čakata še dva kilometra glavne ceste.

:: Zanimivosti ob poti ::
Ob turi ni posebnih zanimivosti ali pa še niso vnešene!