Krnice - Govško
Turistična karta IDRIJSKO IN CEKLJANSKO 1:50000
tiskalniku prijazno
:: Kratek opis ::
Razgledna tura po grebenih nad dolino Kanomlje
:: Opis ture ::
Iz Spodnje Idrije pelješ po dolini Kanomlje do Oblakovega vrha (721m), kjer zaviješ desno za Šebrelje. Na Stanu (1000m) greš desno in nadaljuješ po lepi makadamski poti vse do stika z asfaltno cesto na Krnicah. Sledi vzpon mimo cerkvice do izravnave na višini 1010m. Še naprej se pelješ po asfaltni cesti mimo nove hiše, nakar pride cesta iz gozda do dveh hiš. Ob starejši spodnji hiši se začne steza, ki te najprej po ravnem, nato pa v kar strmem grobem spustu, pripelje do kmetije Kovk (800m). Tu se najprej na desno, nato pa še na levo odcepita stezi, vendar greš kar naravnost. V dolgem spustu po enkratni singlci se spuščaš po grapi Govško in malo pred istoimensko domačijo je čez stezo postavljen el. pastir. Na mestoma izpostavljeni stezi previdnost ne bo odveč. Ko se grapa malo razširi prideš do razcepa poti (zgornji pelje do domačij Bazovik). Spodnja stezica pa te kmalu pripelje mimo petnajstmetrskega slapu do hiš. Tu se začne makadamska cesta po kateri prideš do ceste SP. Idrija - Krnice in se spustiš v dolino.

Preberi komentarje
Vnesi komentar

:: Komentarji k turi ::

Spisal DEPRESIJA na dan ponedeljek, 2. avgust 2004
Opisan spust je res enkratno doživetje! Pravi orgazmotron! V bistvu kar ne moreš verjet da je pot speljana po takšni divjini. Za oblizat vseh deset prstov. Tista zajla (el.pastir) pred kmetijo Govško (cca 600mnv) pa bo marsikomu povzročila težave. Res je na malo zoprnem mestu, zato malo previdnosti tam ne bo odveč!

Spisal roberto na dan ponedeljek, 4. oktober 2004
Ljubka turca. S poudarkom na pasjem vzponu od Oblakovega vrha do Stana in ubijalskem spustu skozi Govško. Jaz sem iz ljubezni do sebe in kolesa vsaj četrtino spusta prehodil. Alternativa za spust je asfaltna cesta s Krnic v Spodnjo Idrijo ali pa makadamska cesta (odcepi se baje na istem mestu, kot potka za spust skozi grapo), ki mi jo je svetovala domačinka. Za sprobat enkrat drugič. Lepo, lepo!

Spisal JUREL na dan nedelja, 15. maj 2005
Kot je že Roberto napisal se alternativa za spust začne kakih 50m pred zgoraj opisanim spustom. Zaviti je porebno desno navzdol pod cesto. Kolovoz je sprva težko viden, vendar se v gozdu nekoliko razširi in nas pripelje do domačije Marožice. Od tu je prekrasen razgled na celotno dolino Kanomljo in na Vojskarsko planoto. Do glavne ceste (Sp. Idrija - Oblakov vrh) pelje široka makadamska cesta.